Clock

Kamis, 08 Agustus 2013

Once Upon A Time, Tourism in Florida State, (Please use translation button)

In The Name of ..... The Beneficent The Merciful

Semasa dalam perjalanan balik meninggalkan segala kemewahan, kemudahan ala 'American Dream', singgah 'transit' di Bradley International Airport, Los Angeles, sebelum bertolak dari Bardley Airport di  New England sebelum ke Fort Worth, Texas, menggunakan American Airlines Boeing 747. Dari Los Angeles ke Kuala Lumpur Inernational Airport (KLIA), tempahan yang disiapkan adalah menggunakan MAS Boeing 747. Tarikhnya 6 April 1997, 8.30 malam berlepas dan hilang masa hampir sehari ditelan zon masa Pasifik.
 
 
 Sebelumnya, 26 Disember sudah ada melancong di Florida termasuklah di MGM Studios, Disneyland.
 Selain itu, Universal Studios, ambil tiket daripada ejen 'resort', dan semuanya menyewa di hotel persekitaran yang indah-indah belaka, sebelum balik singgah juga sekitar pantai Miami,  dan Daytona tidur semalam, belanjanya hampir USD1,000, (bantu juga keluarga Pak Lah), termasuklah proses hasilan gambar hampir '30 roll filem'.
 
Pernah juga menganggotai persatuan 'Cat Lovers of America', Charter Member selama beberapa tahun, dengan pelbagai majalah kucing, dan tidak ketinggalan, pin 'limited edition'.
Tinggalkan 'mimpi kenangan' dengan gambar-gambar yang menceriakan. Oh! Bahasa Melayuku....

patent ........ ........ . ...

Tidak ada komentar: